Hihi veikkaampa et tästä tulee aika paras päiväääää ;D Ollaan kaverin kaa suunniteltu kaikkee kivaa. Kauhuleffa, mässyä, meikkausta, kasvomaaleja, hiustenlaittoo, pukeutumista..:D Ja sitte ofc ulos hilluu ;p Hoho kerrompa sitte illalla lisää mitä tehtii.

Tuli muutes mieleen, et mä näin toissayönä ihan outoo unta ku olin kaverin luona yötä. Siinä unessa mä tiesin et mä oon siellä kaverin luona ja että oltiin suunniteltu et katotaa kauhuleffa mut ei sit katottukkaa. Mut kummiski, siinä unessa mä olin sen kaverin huoneessa, joka tosin oli paljon isompi. Siinä unessa oli myös sellane maskipäinen murhaaja, jonka mä oon nähny irl elämässä jossai kauhuelokuvan mainoksessa tms. Siinä unessa se murhaaja oli mun kaa siinä huoneessa ja sillä oli veitsi/puukko tms. Se jahtas mua ympäri huonetta ja se tuntu tosi todelliselta. Olin oikeesti iha paniikissa et älä tapa mua jne. Sit se ahisti mut nurkkaan. Lähin juoksee sitä päin, et oisin yrittäny harhauttaa sen tai jotai, mut se osu sillä veitselläsä muhun. Sit se sai mut kiinni ja viilteli koko mun kehon täyteen. Sit se viils tosi pahasti mua kylkeen, ja ihan ku mä oisin oikeesti tuntenu sen ja sit mä heräsin. Tooosi weirdoo. Ja mun selitys aika pr0 :)

Ja viime yönä mä näin unta, et me oltiin parin kaverin kanssa yhessä rannan kopissa jossa ollaan joskus oikeestikki oltu. Nää kaverit poltti (outoo, koska irl elämässä toinen näistä kavereista ei oo koskaan koskenukkaa tupakkaan, eikä ikinä voiskaa) ja sit mä vaan katoin siinä vieressä. Mä himoitsin ihan kauheesti ja sit mä vaa siltä toiselta kaverilta otin sen tupakan ja poltin. Outoooo.

Mut joo, kirjottelempa illalla sitte lisää. See ya :)

 

~ Jossugrau