Kuka teki minusta tän naisen?

Millon mä saan alkaa elää omaa elämää? Aina on hirveet säännöt. Täähän on mun elämä, ei kenenkään muun. Minä määrään. Joskus mulla on ikävä sitä entistä jossua. Vaan taivas oli rajana, kukaa ei määränny mua. No, on mulla nytki taivas rajana, eri tavalla vaan.

Oikeesti, kukaan ei ymmärrä mua. Nei tiiä tätä paskaa oloo. Kukaan ei tunne mua. Vaikka ne luulee niin ni ei ne tiiä millane mä ihan oikeesti oikeesti oon. Ää en mä oikeesti osaa pukee näitä sanoiks vaikka ennen tätä kirjottamista mulla oli päässä nii paljon asioita.

Onko tällä kaikella joku tarkotus? Miks tää paha olo pitää olla mulla? Khyll mä tiiän et joillaki on asiat huonomminki mut silti ääää. Kaikki vihaa mua. No okei ei ny kaikki, mut niitä ihmisiä on ihan liikaa. Mitä mä oon tehny, haluun vanhat ajat takasi. Tai sitte vaa hävitä. Tai vaikka ruveta nukkumaa. Nukkua sata vuotta kunnes prinssi herättää mut. Hah joo vitut, en mä kelpaa kellekkää.

Ainii muute, ilta oli kiva. Katottiin kauhuleffa. Jee.

Kuka idiootti keksi koulun? Voispa vaa jäähä nukkumaan huomenna.

Joooo oli niin paljon sanottavaa mut puoliakaa en saanu kirjotettua. Njoo. Huomenna taas sitte.

Ps. En mä ny vittu mitää paholaista palvo vaikka pidinkin hauskaa halloweeninä ? :o M: "Jossuu et sä voi pukeutua tollee ku sä oot uskossa" haha muaha ei määrätä :):)

Pps. Teki vaa mieli kiroilla. Sorry.

Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla

~ Jossugrau