En oo kirjottanu aikoihi. Elämä on muuttunu iha vitusti sinä aikana. Mun usko hiipu, jollon mulla meni välit poikaan joka oli mulle tärkein ja rakkain, niinsanotusti mun tukihenkilö. Vittu et mä vihaan sitä nykyään. Eikä se oo tehny mitään. Mä vaa oo tälläne fuckin' weirdo. Rupesin sit taas polttaa ja näi ja elämä on pääasiassa iha vitu ihanaa ellei lasketa näitä vitun paskoja iltoja esim. tää.

Niin kauan ku mä muistan ni mä oon joka vuos muuttunu eri ihmiseks, joskus montaki kertaa. Vittu mitä shittii.

Siis siis siis vittu. Ei kukaa ees lue näitä.

Mä en ota mun tunteista selvää stna. Mä oon nii vitun rakastunu ja samalla ahistaa nii vitusti ja tunnen itteni iha kaksnaamaseks paskaks, huoraks, ilkeeks, omahyväseks, pelkästään itteeni ajattelevaks teeskentelijäks. Mun pään sisällä liikkuu tälläki hetkellä niin paljon asioita, joista en vaan yksinkertassti voi/halua/pysty puhumaan kellekkään.

MÄ HALUAN ET KOKO MUN ELÄMÄ RÄJÄHTÄÄ.
mut sille on nii vitusti esteitä.

Ainii muutes. Viilsin eilen ekaa kertaa. Tänää sit viilsin uudestaa. Se tuntu aika hyvältä. Mut mä pelkään et joku porukoista näkee sen ja siitä tulee si aika vitusti sanomista.

Ois kaikki niinku KESÄLLÄ, sillo kaikki oli nii vitu hyvi.

ÄÄÄÄÄ. Ois niin paljon kerrottavaaa mutmutmut en tiijä mitä sanoisin jajaja dfghmjhngfdsasdfvgbhnj,m.,kjhgfd

vittuperkelesaatana.

kumpa sais vaa vetää pään täytee ni huhhuh

btw, miks kaikki angstaa taas vaihteeks ?

 

So what am I not supposed to have an opinion
Should I be quiet just because I'm a woman
Call me a bitch 'cause I speak what's on my mind
Guess it's easier for you to swallow if I sat and smiled

 

~ Jossugrau