En oo ny taas kirjotellu. En oo vaa jaksanu. Vitu laiska paska.

Olin taas vähän aikaa tosi happy. Mut siihe se sitte loppuki.

Mä sorruin polttamaan keskiviikkona. Kerran. Ja eilen monta kertaa. Yli kk ilman ja mä paska menin ja sorruin. Keskiviikkona sei tuntu oikee miltää. Sei tuntunu pahalta mut ei khyll erityisen hyvältäkään. Mut eilen mulla ei oikeestaan ees tehny mieli. Mut silti mä vaa poltin ja poltin. Tuntu et pitkästä aikaa olin taas elossa, tuli vanhat hyvät ajat mieleen.
Tänään mä annoin mun tupakat N:lle. En halua enää polttaa.

Mä oon huomannu miten mua ahistaa M ja toisen N seura. Mä voisin olla koko ajan vaan N kanssa (tää kirjainlyhenteiden käyttö on vaikeeta). Mutku silläkää ei oo enää niin paljon aikaa mulle.

Mä oon huomannu miten ruma ja läski mä oon. Hyi. Ei se ihme oo miks kukaa poika ei haluukkaa mua.

Mä en tiijä. Mä voisin vaikka kuolla. Huomaisko kukaan et mä oon poissa ? Musta on tullu niin arvoton ja ulkopuolinen. Kaikilla on joku jota ne tarvii enemmän kun mua.

Mä oon alkanu tykkää kivusta. Haluaisin nytkii kaivertaa neulalla mun käsiin, mut en voi koska maanantaina on vitsin ruokalatet ja pitää olla t-paita päällä.

Kun mä tulin uskoon, mun elämä oli ihanaa ja mä elin hyvin. En tehny niin paljon vääriä tekoja. Mut mä en todellakaan tiedä mitä mulle nyt on tapahtumassa. En halua erottautua Jeesuksesta. Mä haluun täyttyä taas Pyhällä Hengellä.

I just wanna happy life.

 

~ Jossugrau